1. Emitent: Muzeul National Peles cu sediul in Sinaia, str. Pelesului, nr. 2, jud. Prahova, cod postal 106100, telefon 0244.310918, 0244.312184, fax 0244.312416, cod fiscal RO 27312381, cont trezorerie RO16TREZ5255003XXX000835 deschis la Trezoreria Sinaia
2. Procedura aplicata: Achizitie directa conf. art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006
3. Metoda de selectie interna si atribuire contract: Studiu de piata
4. Forma contractului: contract de service
5. Obiectul contractului: servicii de revizie periodică trimestrială şi intervenţii accidentale la echipamente informatice M. N. Peles
6. Cod CPV rev. 2: 50312000-5
7. Locul de prestare: sediul M. N. Peles
8. Caiet de sarcini: la solicitarea operatorilor economici interesati (fax, e-mail etc)
9. Propunerea financiara si propunerea tehnica: conform caiet sarcini
10. Sursa de finantare: bugetul de stat
11. Criterii minime de calificare: conform caiet sarcini
Documente minime solicitate:
- Certificat de inregistrare de ORC - copie conforma cu originalul
- Certificate de autorizare/atestare a calitatii solicitate potrivit obiectului contractului - copie conforma cu originalul
- Certificat fiscal eliberat de Administratia Financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice, dupa caz - copie conforma cu originalul/original
- Alte documente care vor fi considerate necesare, dupa caz
12. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile de la data depunerii ofertelor
13. Perioada de derulare a contractului: conform caiet sarcini
14. Pretul: va fi exprimat in lei fara tva
15. Valoarea estimata a contractului: 2680 lei fara tva (623.25 euro fara tva)
16. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut, rezultat conform Studiu de piata
17. Data maxima de depunere a ofertelor prin fax, e-mail, scrisoare recomandata etc. la adresa sediului precizat mai sus: 10 zile lucratoare de la data publicarii sau solicitarii caietului de sarcini, dar nu mai tarziu de 15.02.2011
18. Data comunicarii rezultatelor ofertelor depuse: 3 zile de la data aprobarii raportului de atribuire a cumpararii directe prin studiul de piata
19. Alte clarificari si solicitari de informatii pot fi obtinute de la Serviciul Achizitii Publice, int. 108, telefon 0244.310918, 0244.312184, fax 0244.312416 sau Sef Serviciu Achizitii Publice - jr. Dragos Sandu, telefon 0720.020244.
http://achizitiipublice-stmd.blogspot.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu